Sabtu, 27 Jun 2009

UITM HERE I COME...

Assalamualaikum..
kehadapan warga frogyland... saya princessfrogy a.k.a cikfrogy ingin menyampaikan titah baginda.... eh apa yang cikfrogy merepek ni.. ingat pengumuman puasa n hari raya ke..hahaha
huhu..(kembali dalam mood sedih k..)
sedang menanti saat sekarang ye.. segala persiapan sudah siap 99.89 % da..
esok sekolah ganti... ye seperti mana yg tau..ganti sempena hari raya kan...
lor siapa nak hantar cikfrogy ni... ada volunteer?? eleh xnak angkat tangan pula..
xpe3.. demi anak yg tercinta mama dan abah akan ponteng sekolah esok.. balik awal la sok..
pastu nak hantar cikfrogy plak.. hehe.. bajet jauhla sangat umah dengan u tu kan..
padahal sejam jer..kuikuikui.. saja je nak buat gempak..
hurm... nak tulis pe ag ni... cikfrogy agak blur skit..
psst nak bagitau 1 rahsia ni.. muahaha.. sibuk juga erk korang nak tau.. yela cikfrogy kan princess.. ceh.. pasan lebih.. cikfrogy nak bawa patung prince frog yang besar gedabak tu.. tapi cikfrogy malulah plak..(tiru mcm m.rajoli dlm iklan kopi tu..)
so, cikfrogy bawa 'mini me' jela.. (ada dlm entry lepas k..)
bukan nak bawa sangat pon tapi orang dah beli n pesan suh bawak kat u.. nak xnak kenalah bawa kan.. nanti pe plak cakap kat cikfrogy ni.. (saja je alasan je semata-mata tu..)
cikfrogy bajet nak balik je minggu depan.. hahaha.. tapi agak malas nak naik bas..
lagipun mama tanya nape plak nak balik... sebab kes nak bawa kain tuala la aritu..
so kenalah wat alasan tertinggal barang la..hehe
tak buat alasan kesian kat adik tidur sorang2
tak pon wat alasan yg lebih drama... rindu kat mama n abah yg mengunung2 mcm gunung fuji..

warga frogyland semua....
jagalah keindahan frogyland ni ye..
jgn buang sampah di merata-rata..hahaha..

ni ada sedikitla halwa telinga untuk korang ye..
(bajet nak gi jauh je kan.. hehe)
cikfrogy suka lagu ni... muahaha..

3 ulasan:

meo188 berkata...

hohohoho... .hepi stadi bebeh!!!

slm kenal!

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ berkata...

pasni kene letak gmbr katak tgh blaja..
hik3..
hepi stadi..!

aida nursheila berkata...

;)
hepi study ;DD