Sabtu, 2 Ogos 2008

AKU DAN HASANAH



assalamualaikum.....mesti korang tertanya -tanya kan siapa hasanah tu?? bunyi macam baik je....(maksud nama kebaikan). dia merupakan salah seorang kawan saya di dalam kelas (duduk sebelah saya)...kenapa dengan dia?? tetiba je nak cerita pasal dia...
why i like to be her frend?
-dia kelakar sangat
-dia selalu membakar semangat saya
-dia selalu sediakan makanan di dalam kelas untuk saya
-dia seorang yang sporting
-dia seorang yang suka membantu
-dia amat menghargai kawan

menyampah bila dia....
-suka kacau saya
-suka buli saya
-suka cari gaduh dengan saya

ok lah saya teruskan cerita saya...dia ada masalah dan kami cuba selesaikan masalah tu (sori tak leh nak story la) so kami dah sepakat nak setlekan masalah tu bersama-sama. jadi di sinilah terjadinya Perjanjian Persahabatan. di bawah merupakan perjanjian tersebut....
PERJANJIAN PERSAHABATAN
Dengan ini kami Nur Amalina Farhana Binti Shariffudin dan Hasanah Binti Daud akan bersepakat akan berganding bahu akan mengawal emosi dan cuba bermanis muka dengan "KAU TAHU SIAPA" mulai saat ini iaitu 12.30 tengah hari bertarikh 31/7/2008.
jika salah seorang daripada kami ingkar, seorang daripada kami mesti menasihati dan mengawal emosi kawannya itu. KAMI CUBA!!!

1 ulasan:

Jibreen berkata...

Wa alaikumus salaam. i'm english speaking so i don't understand the contents of your blog... but i would like to say that i LOVE your template. it's very refreshing. keep it up!