Ahad, 31 Ogos 2008

AKU DAN DEQ KERO BAHAGIAN II

Assalamualaikum semua dan salam ramadhan. saya nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat islam...jangan ponteng puasa tanpa alasan tau..sebelum tu saya ingin menyusun kesepuluh jari saya yang kiut ni untuk meminta maaf kepada semua kawan-kawan jikalu saya ada menyakiti hati korang , terkasar bahasa, dan sebagainya...saya MINTA MAAF ye..

walaupun teka-teki ini tidak mendapat sambutan biarlah saya tunaikan jawapan saya...DEQ KERO tu sebenarnya patung katak keroppi yang dihadiahkan oleh Nasuha kepada saya. Nak tau apa cerita paling sedih tentangnya....(kalo korang x nak tau pun, saya nak cerita..apa fungsi blog kantidak perlulah saya terangkan dengan panjang lebar...(sape nak baca panjang2) DEQ KERO telah diculik dan saya sangat risaukannya. selepas habis bersarapan saya menyediakan iklan sambil bidantu oleh Mida. lebih kurang 15 minit lagi nak beratur di court aspura..(tiap-tiap pagi pukul 7) dibawah adalah sampelnya. satu untuk ditampal di pintu dorm, satu lagi di lobi dan di dewan makan (atas cadangan Nasuha)memang kerja gila..KE MANA MENHILANGNYAN DEQ KERO? SAIZ 20 CM
MATA TERJOJOL WARNA HIJAU MUDA
NO. IC: 080823140808

MAKHLUK HIJAU MATA TERJOJOL DIDAPATI TELAH HILANG SEJAK 7.59 MALAM (26/8/08) MANGSA BERUMUR 4 HARI (26/8/08). SESIAPA YANG MENEMUINYA SILA KEMBALIKAN KE DORM 14. GANJARAN AKAN DIBERIKAN .
KERJASAMA ANDA AMAT DIHARGAI
pada pukul 7.20 malam (27/08/08) ada orang menhantarnya kepada saya...orangnya ialah Amni budak dorm sebelah, bekas dormmate tahun lepas, satu geng dan budak yang comel telah memulangkannya kapada saya. sebenarnya ada pangkatan dari ahli dorm saya iaitu Nasuha dan Ainin. dan sebagai ganjarannya ialah RM0000.05.

1 ulasan:

Nina berkata...

Alamak, salah teka daa...

Comelnya DEQ KERO... Rasa nak cubit dia sampai lebam.. hehehe

Sara pun nak minta maaf jika ada salah & silap.

Dan selamat berpuasa juga !!!