Ahad, 24 Mei 2009

SLEEPIN BEAUTY..

kawan-kawan...
menurut berita.. para pengkaji cerita dongeng mendapati ada seorang sleepin beauty di frogyland.. gadis tersebut hanya tidur dan tidur sahaja.. ramai doktor pakar tidur cuba mengkaji apa yang telah menyebabkan fenemone ini. para doktor bimbang jika fenemona ini akan berjangkitan seperti penyakit penyakit yang endapat perhatian sekarang iaitu... H1N1..
sudah seminggu keadaan gadis tersebut makin kritikal.. terbaring sahaja..
tiada mood untuk berblogging, bloghopping, blogwalking mahupun blogcrawling...
gadis tersebut juga semakin menyisihkan diri dengan kerusi sofa dimana dia selalu menonton tv..
gadis tersebut juga jarang menaip komen di SSB.. bahagian komen para blogger dan juga chatbox..
gadis tersebut juga sudah jarang menaip dan menghantar mesej kepada kawan-kawannya..
gadis tersebut juga jarang membuka peti ais dan tudung saji...
gadis tersebut.......... gadis tersebut...............
hanya terdampar di atas katil tempat dia beradu...

hah... sudahlah kamu merepek ye cikfrogy... hahaha. cikfrogy pun tak tahu. penyakit sleepintakingatmaubangun ni sudah datang lagi... help me! help me!
nasib baiklah cikfrogy masih bangun pada waktu pagi pada hari persekolahan (11pg) pagi lagikan.. heheh.. walaupun tak sekolah tapi cikfrogy kena juga menjalankan rutin harian untuk masak nasi dan juga keluar ayam, ikan dan bla bla dari peti..
kemudian barulah on9.. ramai pesanan selamat pagi kat chatbox tu.. dan juga ajak bersarapan..
tapi cikfrogy malu-malu untuk ucapkan selamat pagi juga kerana beberapa minit je mau tengahhari.. hakhak.. breakfest.. dah lama tak ada dalam kamus hidup cikfrogy ni.. selalunya brunch jela.. haha.

cukup-cukup merepek.. ni sebenarnya nak tayang award daripada Emma kawan blogger dari indonesia yang minat sangat dengan Kim Bum ... sungguh comel kan.. hehe.

2 ulasan:

♥♥♥HaNi♥♥♥ berkata...

mnat kim bum...???hmm...agk cmburu di situ...

princessfrogy berkata...

honey: ala jgan la jeles..
masuk la blog dia.. lagi jeles..hehe