Khamis, 16 April 2009

SEDIH... HARAPAN.. ENTAHLE..

Assalamualaikum.. argh..rasa nak menjerit plak kat froggyland ni.. huhu.. sabar2 cik frogy.. entah le kenapa dengan cik frogy ni.. terlebih emo plak..hehe... sebenarnye cik frogy nak sangat ke pesta buku kat PWTC tu.. ya.. nak sangat.. terutamanya hari sabtu ni la.. 18//4/09
siapa nak bawa cik frogy??? kemungkinan besar.. tak tau r besar mana.. hehe cik frogy tak dapat pergi.. nak pergi pelancaran buku ke-10 kak ain maisarah.. nak jumpa penulis2 yang lain..
banyak lagi buku baru yang belum cik frogy beli...
~ sayalah puteri raja
~ hai suria!
~ pakej rm30 kak ain maisarah

pergh... macam banyak je duit cik frogy nak beli kan.. hehe...
cik frogy rasa nak demam r... nape erk?? bukannye main hujan pun... kemarin je cik frogy keluar rumah.. tengah panas terik.. sebab tu lah kot.. ke demam 'pesta buku' hahaha... entah la...
nak update blog pun macam dah tak larat jer..(wat ayat kesian..)
alamak... cik kechup bagi borang biodata family r.. malas yer nak buat.. dah lama tak menulis ni.. tak tau r tulisan macam mane.. 'cakar katak' maybe..
jangan marah yer... insyaallah cik frogy selesaikan...

8 ulasan:

inn berkata...

kita serupa :) demam sahaja.bukan pesta buku..hehe

HaNyA aKu.....hAnI berkata...

cik frogy..
award tu kat mana ek???
tak dpt cri r..
hehehe...
btw,thanks 4 the award..
rsa t'haru sgt2 coz cik frogy ingt ngan hani....

Jamie berkata...

mlng sungguh ek xdpt g pwtc...nk bt gane kn...cik kechup ada exm..klu x sure leh g..keke

Nur Izni berkata...

inie pun nak pi jugak...
whoaa.....

sajeedhani. berkata...

book fair?
kenape takleh g?
kalo x.
leh jumpe.
heee.

~fAtihAh oRy~ berkata...

sy dmam gak smalam...
tp demam btol2
not demam pesta buku tau
ari nie baru pegi...
tp xdpt nk beli 'pakej RM30' yg diidam2kan.. uhuhuh :(
... just beli BULETIN SRI BANGSAR and other books
tp xdpt beli yg len2
igt nak tnjok kwn2 tntg lencana and bku latihan SB an?
huhuhuhu

princessfrogy berkata...

fatihah: xpe la.. ada gak beli buku BSB tu... daftarla masuk sekolah SB..

Syifa berkata...

yeay!
tahun ni!
saya pulak dapat pergi.haha
takpe la kak froggy,
sy wakilkn g tahun ni.
hehe
=)