Isnin, 20 April 2009

HEY... SEKOLAH BALIK!!

Assalamualaikum... Hi5 Emoticon
cik frogy nak cerita sikit... mengenai tajuk di atas... sangat-sangat la berkaitan..
betul-betul tau... tak tipu.. tertanya-tanya?? Hi5 Emoticon betul betul betul (macam upin $ ipin)
ye sekarang cik frogy dah daftar masuk sekolah swasta.. wah!! Hi5 Emoticon
nama sekolah cik frogy ialah.... SEKOLAH SRI BANGSAR (SSB)
sekarang cik frogy baru Form 1... makin pelik???
ok ok... biar cik frogy terang lebih lanjut ya.. sebenarnya.... dragonball ada 7 biji kesemuanya....Hi5 Emoticon
tak... gurau je.. mungkin bagi peminat penulis novel Kak Ain... mereka tahu pasal SSB ni.. sebenarnya SSB ialah merupakan sekolah online... semua peminat Kak Ain boleh bersekolah di situ.. bukan sekolah betul-betul tetapi... argh susah hendak menerangkan... cuba kamu semua tekan dekat laman web ni...(SSB)
tak perlu bangun pagi untuk bergegas ke sekolah... ikut suka hati bila nak pergi..
dan kerja sekolah hanyalah menghantar komen... siapa menghantar komen banyak boleh naik ke tingkatan atas... cik frogy baru tingkatan 1...
tapi janganlah menghantar komen yang ibarat kata 'komen kosong'
contohnya...saya setuju
betul betul betul

oklah cik frogy nak pergi bergosip di kantin SSB ni.. marilah kita pakat join sama-sama........

p/s: comel tak miz grennie tu..(nama bagi emoticon hijau tu..)

2 ulasan:

HaNyA aKu.....hAnI berkata...

cik frogy...apa tu ssb??
still xfhm la...

princessfrogy berkata...

owh sekolah sri bangsar...
satu lagi projek besar kak ain maisarah.. kalau nak tahu pergi la laman web http://www.ainmaisarah.blogspot.com
penulis buku novel remaja.
aku mahu popular
aku mahu saiz s
impiana 1.& 2
banyak lagi la... cuba buka laman web kak ain tu