Ahad, 5 April 2009

AKU N BUMMY...

Assalamualaikum guyz.. wah adoh agak ketensenan princessfrogy ari yer.. xtau ler mcm ane leh jadi.. arrrghhhhh.....

walopun kau hitam...aku xkisah
walopun kau xberisi...aku xkisah
walopun kau xcantik... aku xkisah
walopun kau da berumur..aku xkisah
walopun kau .................
arghh aku xkisah pon..
tapi... nape kau menghilangkan diri dari aku....

sakit jiwa betoi dibuatnye... hal ni terjadi tengah hari tadi.. cik frogy nak kuar... siap2 nak g ospital jengguk uncle cik frogy yg baru pas wat operate tu...baru la cik frogy sedar... kalo x... xtau ler bile nak pasan.. kalut dibuatnyer...
dah ler ayah cik frogy nak cepat..nak pergi jemput adik cik frogy balik dari kem solat.. cik frogy x siap ag... tangan pegang tudung..mata cari benda lain...
biar r.. da kalo nak jauhkan diri dari cik frogy...cik frogy xkisah pon.. nak wat camne.. mungkin kita xde jodoh kot... tapi cik frogy still sayang ag kat Bummy..
..........................................................................................................................................................................
apa le kecoh2 ni.. sebenarnye cik frogy baru pasan yg wallet cik frogy ilang.. mcm ane la leh ilang yerk..konpius3... mentang2 jarang kuar umah.. wallet pon leh ilang.. dari tadi duk cari...geledah satu bilik cik frogy tu..tapi still x jumpe.. agaknye nak main nyorok2 x?
cik frogy panggil wallet cik frogy, Bummy...ciut x? hehe... cik frogy sorang je tau call mcm tu..

ade sape2 nampak x Bummy?
ala rupe dia mcm.....
- kaler hitam legam
-x bape nak montel ngat...(wit kurang..hak3)
- de bunga dlm 5 kumtum kat depan tu..
- brand B.U.M
- xde la buruk ngat...tapi xde la lawa ngat...

kalo ade sape2 yg nampak plez cakap kat cik frogy yer... cik frogy lindu ngat kat Bummy..
kali terakhir cik frogy tengok ialah ari selasa lepas... lpas tu terus lesap...
sobs sobs sobs..... cediy ooo........
kepada Bummy...kalo bace entri ni...
balik le kat mummy... mummy janji.. kalo lepas ni mummy g jalan jauh2 mummy bawa Bummy gak yer... sori ler kalo mummy selalu letak Bummy kat *b__t_t*.... da tu tempat yg selesa wat Bummy.... papepon miz Bummy...

p/s: walopun wit xde la manyak ane pon...tp byk benda yg berharga kat dlm tu..yg xdpt nak dibeli daa.... cik frogy ..teruskan usaha mencari...

0 ulasan: