Isnin, 6 April 2009

AKU DAN BUMMY 2

Assalamualaikum.. nape erk skang ni cik frogy diserang kemalasan yg melipat kali ganda.. huhuhu. tapi dalam kemalasan yang teramat la sgt..cik frogy kena gak kemas bilik beradu cik frogy tu.. setelah 3 hari dalam keadaan yg amat kritikal.. sbelom ni malas ag nak kemas..coz de kazen 2 org tu.. slalu main dlam bilik... kalo kemas pon sepah balik... (yoyoor jer..pdahal memg malaz pon..sje je wat alasan.. :pp) lebih2 ag skang ni prob ngan bummy tu..xjumpe ag..
dalam duk kemas2 bilik tu... mcm2 r jumpe..
-album gambar..bukak dlu..imbas balik kenangan bru smabung kemas
-diari tukaran dgn hasanah..(buku ni cerita pasal sy.. n dia pon ade satu..cerita pasal dia..)
-surat2 cintak..hahaha mane ade r..

pastu kan nak isi beg atas almari baju.. then tetibe jer tangan ni terpegang sesuatu.. terus jer ambik.. eh... eh.. eh.. tu kan bummy..wah da jumpe..
yey yey yey... hep hep ho0oray! da jumpe
then terus jer bukak walet tu..masih mcm bese.. oh..lepas rindu kat bummy n stuff kat dalam tu.
kemudian terus sambung mengemas..... lalalala

cik frogy cerita la kat mama n abah kebetulan ade gak kat situ..
cikfrogy:mama, nana da jumpe da walet nana tadi..
mama: tu la..letak merata ag..
abah:benda ape yg jumpe?
mama: walet dia la.. kata ilang
abah: lor abah yg letak kat atas almari tu...
cikfrogy: penat nana cari... esok boleh r kuar bandar..
abah: letak je merata-rata..

mane ade cik frogy letak rata-rata... juz letak atas katil jer.. aah la..pastu terus jer cik frogy g umah cik kechup... baru teringat...

2 ulasan:

HaNyA aKu.....hAnI berkata...

hehe...
ayh cik frogy sma ngan ayh hni..
bila nmpk brg tu b'sepah skit je,dia alih2 kan...huhu

princessfrogy berkata...

huhu... tp abe cik frogy sepahkan barang...cikfrogy anak yg baek tau..juz letak barang bukan ditempat yg sepatutnye sajer..hehe :)