Khamis, 12 Mac 2009

REDHA JER...

Assalamualaikum...arggh cik frogy sedih sgt..hari ni result SPM kuar.. pagi tadi cik frogy pergi skol naik bas jer...pergi dengan yana dan zack..(ni gurl tau!) pukul 10.30 gitu dan sampai kul 11 pagi di kuala krau..kemudian tunggu kawan-kawan lain..
pergilah skol ramai2..
sampai di skol jumpa kawan-kawan...kemudian pukul 11.45 masuk dewan besar. dengar ucapan daripada pengetua kemudian guru peperiksaan....
inilah masa nak ambik result...
sebenarnya cik frogy malu ler nak citer dapat baper...hahax.. tapi itulah rezeki cik frogy... alhamdulillah... semuanya kredit..
BM-?
BI-?
PI-?
SJ-?
M3-?
ADDMATH-?
FZ-?
CH-?
BIO-?
EST-?
Haha...tu jela yg cik frogy mampu cakap..tapi bolehlah kalo nak mohon U.
nak tau gak ker??? alahai.. 3A jer...
kat sini cik frogy nak pesan kat semua..rajin-rajin balajar tau.. jgn jadi macam cik frogy ni..menyesal tak sudah..
kepada semua blogger yang ambik result arini cik frogy ucapkan CONGRATULATION!! yang tidak gembira dengan result....redha jer macam cik frogy...tapi cik frogy bersyukur sangat tak ada yang gagal..kredit belaka....
p/s: sabtu ni nak balik kg...terengganu..malu ler kalo sedara tanya..ho0o0

3 ulasan:

Iznie Nadyra berkata...

erm....okayh larh tue...
redha jer lah...

izni plak yg takut nak amek spm nie...

now my turn!!!!!

adusy....

HaNyA aKu.....hAnI berkata...

a'skum kak...
firstl of all,i am hani..
;)
nice to meet you...
;)
terernye akk...Kalau hani maybe dpt 1a je..itupun bm kot..hehe..
3a tu bagi hani banyak 2 kak...
tahun ni hani amik spm..
10 subjects...
doakan hani berjaya k??
;)

kechup berkata...

2la byk men...asyik relax je mnjg...huhu...klu x grenti plg kurng leh dpt 6A atau lbih...i knw u can do better.