Rabu, 4 Februari 2009

MERIAHNYA.......


Assalamualaikum... bestnya tiga hari ni. hidup saya takla bosan. hari isnin lepas saya keluar bandar ngan dengan ainin dan kawannya. hari selasa pula ainin datang ke rumah untuk isi borang upu. almaklumlah sekarang ni permohonan dah dibuka. ainin tidur dirumah saya. kitorang borak sampai pukul 3.3o pagi. ntah apela yang kitorang borak... macam2 benda yg keluar daripada mulut kitorang dari kenangan form 1 hinggalah kenangan form 5. macam2 rahsia terbongkar dan macam2 lagi lah. kemudian hari rabu..(hari ni lah) kawan saya hasanah n naemah pula datang. mereka isi borang upu juga. kitorang asyik menyakat di antara satu sama lain. buli membuli... memang gamat n kecoh sungguh. yang peliknye sy sendiri tak isi lagi borang upu tu. tak tau la nak ambik course ape.... hahaha. skang saya tengah servey2 nak ambil course ape... bioteknologi la kot. hurmmm penin kepala memikirknnya... teringat plak lagu pening oleh ezylin....

0 ulasan: