Ahad, 15 Februari 2009

AKU NAK BUKA SY. LIMOUSIN...

Assalamualaikum...kenapalah hubungan saya dengan cik bas semakin hari semakin teruk. saya cuba pulihkan hubungan ni...tetapi malangnya saya semakin rapat dengan cik si. tadi bengang betul saya...banyangkan saya tunggu dari kul 2 sampai lah pukul 3 lebih...tak muncul2 juga. akhirnya saya berpaling tadah pada cik si.
hahahah...sebenarnya camni ceritanya. saya nak pergi ke asrama petang tadi. kebetulan ainin ada datang umah. so..kitorang nak jengguk amni a.k.a buu masuk asrama. ainin pula nak jengguk adiknya mastura a.k.a tuya. saya cepat2 bersiap dan keluar rumah pukul 2 petang. kami menuju je bus stop. tapi...banyakle plak mat reem-pit lepak kat situ. nak taknak kitorang jalan le jauh sikit dari bus stop tu..cari pot yang teduh kat bawah pokok. masa berlalu...kaki dah lenguh berdiri. ssudah pukul 3..takde lagi cik bas ni..mat reem-pit da blah da..kami dengan tenaga yg suam2 kuku pergilah kat us stop tu untuk duduk..fuh..bestnya dapat duduk setelah sejam berdiri. tak lama kemudian cik si lalu..saya tahan..steeeeet akhirnya cik si barhenti walaupun agak tersasar jauhnya dari kami. tapi tak kisahlah. akhirnya kami barada dalam cik si. setelah sampai ke kuala krau... kami belilah sedikit makanan untuk budak ni..biasanya budak asrama ni kebulur kalau hujung minggu..hahahak.
kitorang check in kat bilik rawatan a.k.a emergency room. banyak yang dah berubah. dulu ada 4 je katil tapi sekarang 6 saya rasa. dulu radio...sendiri2 je tak pon suruh kawan yg nyanyi tapi skang ...bukan 1 tapi 2. hebat hebat..



p/s: nak tau nape nama dlm pic tu unik2? nantikan....ape kena nak buka sy. limousin dgn cerita ni? hahaha

0 ulasan: