Rabu, 3 Disember 2008

TRUT TRUT TAG TAG....

Assalamualaikum....teringin plak nak tag orang...erm fikir tag baru pun best gak. asyik2 dapat tag orang jer baik buat tag....

rule: senamg jer...yg penting kena jawab ngan jujur, tu jer

soalan:
  1. maksud nama anda?
  2. 5 perkara yg ingin dibuat tapi tak kesampaian
  3. 5 benda yg buat kamu menyampah
  4. kalau aku jadi jutawan......(5 perkara)
  5. apa yg buatkan kamu terbayang2?
  6. 5 ucapan utk saya....

tu jela ini hanya untuk pengenalan sahaja......

orang yang bertuah

  1. cicakgirl
  2. sara imanina
  3. syifa
  4. nazurah
  5. pelawat castle ijau

1 ulasan:

Sara berkata...

kena tag? adoii.. malasnya. hihi

nantilah Insya-Allah, kalau rajin sara buat ya. Kalau rajin je tau, kalau malas tak buat. hehe