Khamis, 4 Disember 2008

DINNER WITH ASPURARI...

Assalamualaikum....burrrrp. opps saya tak sengaja. almaklumlah saya baru je habis makan dinner macam saya tulis dekat tajuk di atas. dinner ni merupakan acara penutupan bagi calon asrama 08. bak kata HEM tak jadi ke puncak Genting Highland kita pergi ke Sri Puncak sudah la...(nama restoran). best tu memang best...nak tahu cerita selanjutnya?
saya dan yana malas nak balik ke asrama, jadi kami cadang nak tunggu mereka dekat stesen bas je. ku sangkakan cerah sampai ke malam....memang cerah sampai ke malam tetapi hujan pula pada waktu malam....saya dan yana tunggu dalam kehujanan.
eh itukan bas?
napa laju semacam je?
kitorang kat sini!! berhenti....

kenapa bas tu tiada orang?
oh rupanya bas kilang....patutla tiada orang.


setelah selesai makan...dan hendak menuju ke bas, saya telah ditegur oleh rizal...(tuck)
kenapa amalina jalan kedepan, tak tegak?
kurang asam punya budak..dia kutuk kita makan banyak. mana ada!!!
saya makan sepinggan chicken chop, sesenduk nasi goreng,satu gelas setengah air oren dan sebatang aiskrim kon coklat. buah saya tak sempat nak makan kerana semua orang nak balik dah.

ni ada buah lagu yang diubahsuai oleh hasanah...
welcome to my aspury
when i was a young girl
my father to me into the city
to see mr saadon and mr asri
he said "amalina when you grow up
would you be the savior of the aspury the beaten and the damned
he said "will ypu defent them the plan that you have made?
because one day you will leave aspury a 'peel' to lead aspuryin memory to join the matrix
sometimes you feeling warden watching over me and other times i feel like go to U and through it all the rise and fall, aspury in the hostel and when i gone
warden want you all to know...
p/s:aspurari=aspura+aspuri
will keep all our memories in my heart....

0 ulasan: