Jumaat, 28 November 2008

AKHIRNYA MERDEKA!!!

Assalamualaikum...wah rasa dah lama x jengguk ke sini..korang macam mana? harap2 ada lagi yang sudi jengguk ke sini. saya minta maaf coz lama x bersihkan castle hijau ni. sebenarnya saya ada banyak story nak citer kat korang tapi..... entah la. lain kali kot insyaallah. dah SPM ni kan rasa hidup ni membosankan plak.. saya start SPM pada 11/11/08 dan berakhir pada 27/11/08. wah lama kan? paper pertama yang saya ambil semestinya bahasa melayu dan paper terakhir ialah paper english for science and technology (EST) pastu kitorang enjoy la....nak tau tak ada kawan saya tu siap bawa bendera Malaysia lagi untuk dikibarkan...huhuhu
bagi budak asrama puteri(aspuri) kitorang sambut secara kecil-kecilan je kat dalam bilik tetamu kat asrama tu...nak tau kitorang makan ape? sesuatu yang senang dimasak dan amat murah....sebelum ni kitorang kena pantang makan makanan ni tapi skang tak perlu lagi kut...huhuhu
jawapannya ialah MEGGI.. sedikit keropok, snek, air 100 plus, air laici dan pencuci mulutnya ialat koktail dan puding kastard...
memang menyelerakan...nyummy
sebenarnya kitorang nak celebrate dengan makan KFC tapi Kfc tutup coz da peyenggelaraan...sian pakwe Yana Azodin...(kitorang panggil ATUK) dia nak belanja...but kedai tutup plak..
okla lain kali saya edit lagi..saya rindu kat korang semua...
rasa-rasa nak gi jalan blog orang lain la...bye jumpa lagi



salam ukhwah
princessfrogy

0 ulasan: