Sabtu, 13 September 2008

AKU , TRIAL DAN O-YEN

Assalamualaikum...wah stress + tension = resion...sebabnya pening kepala saya memikirkan nak jawab kertas sejarah ni..almaklumlah saya ni pening-pening lalat kalo bab sejarah ni..kalo nak dapat A1 trial ni agak musykil la..tapi sy berdoa agar dapat la A1 , AMIN. lagi satu pagi-pagi lagi sblum kertas sejarah, ada berita sedih..Hasanah kata... eh jap hasanah minta maaf dulu dan janji supaya sy x marah kat dia..dia kata o-yen dah mati..innalillah. O-yen tu sape? o-yen tu ikan oren yang kecil yang saya hadiahkan pada hasanah sempena hari-hari, huhuhu. Memang saya dah perasan ikan tu sedih + murung = serung sejak kebelakangan ni. tubuh pun semakin kecil..sebelum o-yen mati saya ada melawat kat dorm hasanah. selalunya kami letak o=yen kat dalam kelas tetapi nak trial ni sy suruh hasanah bawa balik ke bilik coz kami jawab trial dlm dewan besar.. o-yen mati pd waktu orang pergi terawih kat surau an-nur O-yen pun melepaskan nafas yang terakhir pada 11/09/08. ok la...korang nak story banyak pun x de mood.

dalam kesedihan,
menanggung rindu,
dibebani kesesalan,
terkenang kenangan itu,
O-yen.........

0 ulasan: