Jumaat, 22 Ogos 2008

AKU DAN MERDEKA


Assalamualaikum...dan selamat menyambut hari merdeka pada 31 ogos ini ...waktu tu saya ada dekat asrama dan menyambutnya dengan kekawan aspuri dan aspura di dewan besar. saya agak mesti ada sedikit jamuan dan persembahan sebelum menantikan detik pukul 12 malam. saya rasa tahun ni saya dan kekawan mungkin tak menyertai pertandingan persembahan kot... yelah cikgu pun tak berapa nak galak pon budak form 5 sertai maybe budak aspura form 5 masuk juga kot. saya masih ingat tahun lepas kitorang masuk da memang la gempak giler ..manakan tidak kitorang semua budak form 4 aspuri bentuk satu team yang dinamakan GENG N-17 sempena nama senapang yang kitorang gunakan dalam lakonan. saya?? jadi apa..ermm apa ye..huhuhu segan nak cakap but lebih kepada di sebalik tabir jela.. saya yang membacakan teks @ situasi di sebalik kain langsir tu hehehe. kumpulan kitorang memang bersemangat. saya masih ingat kitorang sama-sama buat senapang menggunakan kotak yang di balut dengan kertas surat khabar sebanyak berapa lapis ntah dan di cat dengan warna hitam. yang paling gimik sekali ialah last sekali kitorang buat macam dalam iklan tu ala gaya tugu negara...
nampak so real ... sambil melaungkan MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!
SELAMAT HARI MERDEKA MALAYSIA..,

0 ulasan: