Khamis, 17 Mac 2011

lumrah kehidupan..

Assalamualaikum…
rutin hidup di sini semakin hari semakin berbeza…ada-ada saja masalah yang timbul setiap hari.. Alhamdulillah….kerana adanya masalah ini semua, baru lah kita tahu erti sebenar kehidupan kan.. tanpa pengalaman tiadalah ilmu pengetahuan… huhu..
seringkali jugalah cik frogy mengeluh kesah mengenai nasib diri ini.. tapi apakan daya… biasanya insane yang lemah akan selalu ditindas… yang berdarjat akan menjalankan agenda rahsia demi kepentingan diri sendiri tanpa mempedulikan nasib insane yang tidak mempunyai apa-apa ini… ku sangkakan kamu yang bergelar ********* merupakan insane yang mulia…tapi…….. tapi…..tapi…….
mungkin cik frogy tersalah sangka.. namun sudah ramai yang sudah mengesyaki apa yang terjadi… dan sudah menghidu sedikit demi sedikit pembohongan yang kamu lakukan…sesungguhnya , cik frogy berharap semua ini tidak benar…. tapi apakan daya………….

argh….nape cik frogy taip ayat2 di atas???? mungkin ini jela cara untuk cik frogy … cara yang terbaik untuk melepaskan segala kekusutan yang melanda… huhu….
tapi….sekarang ni cik frogy tak boleh nak percaya juga kat frogyland nie… sobsob…bukan nya cik frogy sudah tidak saying frogyland… tapi frgoyland sudah semakin tersebar…cik frogy takut…sangat3 takut kalo apa yang diluahkan oleh cik frogy bakal mengkusutkan keadaan…yela..apabila ada orang yang baca… mungkin salah faham apa yang cik frogy cuba sampaikan…huhu… apatah lagi kalo orang yang cik frogy gambarkan…SEDANG MEMBACA… alahai….

tak perlu kata apa-apa…. SENYUM..
tak perlu kata apa-apa… SENYUM… :-) :-)

p/s: masih lagi memikirkan masalah..walaupun report lawatan dan juga assignment masih menanti…

0 ulasan: