Isnin, 21 Disember 2009

SO SYOK HOLIDAY..

Assalamualaikum...
wah dah 3 hari dah cik frogy balik umah.. yey... praktikal dah abis.. ya badabedu.. tapi cik frogy rindu la plak nak masuk ladang... jumpa lembu2.. hehe. jumpa dgn budak2 ladang seme.. korang memang gempak r budak sawit.. hehe.. emo plak dia kat cini..
selama 3 hari kat umah ni.. cik frogy gila malas nak meceg member2 yg cakap cik frogy dah balik.. xda mood nak menaip meceg la.. cik frogy nak menaip kat keyboard ni.. huhu tapi tenet kat umah plak yg ala sengal2.. bak kata iklan tu.. potong..potong..potong..potong.... muahahaha.. beli broadband jekan... tapi.. tula pasal... abah, nak broadband!

lepas balik umah ni, rasa bosan tu ada la skit.. tapi skit jela.. tgk tv je.. eh xlupa juga makan..makan ... dan juga makan.. hehe...
sebelum balik aritu... kitorang da wat majlis penutupan praktikal..
buat la majlis BBQ.. tapi cik frogy xterlibat la dlm mengendalikan aktiviti tu.. cik frogy juz gi makan jela.. haha.. pastu ada tayangan video.. korang tengokla yer aktiviti budak geng sawit buah hal kat ladang.. hehe

sebenarnya cik frogy xda mood la nak menaip.. plak da.. nanti cik frogy update ag pasal praktikal..

p/s: malasnya nak wat repot.. somebody.. tulun3..

video

4 ulasan:

amirah berkata...

selamat mengerjakan report anda...

nuramirahfarzana (bdk ssb) berkata...

selamat kembali!!

Iznie berkata...

aik???

dah jadi budak ladang eea??

lama tak dengar citer cikfrogy...

rindu nk bce blog dier...
jap ea..

meo188 berkata...

keep on blogging... oh yeah!