Isnin, 22 Jun 2009

FARAH ADA N CIK FROGY

Assalamualaikum... seperti yg dijanji.. cerita ni dah basi pun.. tapi disebabkan bukan makanan so xpelah kan.. hehe. iyela nanti bila cikfrogy baca balik poxt2 yg lepas boleh imbas kenangan kan time dengan member.. aduyai.. kenapalah entry kali ni... haha.
sebelum tu.. ada pembaca setia frogyland tegur cikfrogy.. katanya entry kat frogyland ni macam tawar jer macam biskut kering.. (sy. cikfrogy malas nak sebut..coz cikfrogy bukannya duta kan..)
iyala.. xde semangat nak blogging.. 3 hari lepas cikfrogy lepak kat umah cik kechup (atok).
sebelum terlupa... happy father's day en. shariffudin mohamed...

mula-mula kitorang jumpa time kenduri ayah su cikfrogy.. tak silap hari ahad (7/6). pastu cikfrogy ajak Ada lepak kat umah mek hari khamis tu.. Ada datang petang tu lepas asar.. xtvt pertama kita ialah buat air untuk ummi Ada.. cikfrogy buat dan Ada yang rasa.. haha.. nak rasa gak la tu.. datang umah ye.. pastu kami gi pantai...
tak mandi juz jalan2 n nak cari remis..tapi dapat 1 je.. alahai..
nak buat kura2 dengan pasir.. nak buat frogy tak reti.. hikhikhik
malamnya pulak, kami keluar gi makan kat kedai pak awi... adoi kenyang gila perut.. dah la kat pantai tadi dah habis seketul burger..

jumaat...
pagi tu gi pekan sari.. ronda2. cadang nak balik naik beca.. tapi beca plak xde.. so naik kereta juga lah.. balik tu.. mak (makcik) ajak gi kenduri.. makan time.. hehe
lepas da kenyang.. kita lepak kat buaian.. sementara kaum adam pergi solat..
plan nak gi lata belatan (air terjun la..)
kemudian siap2 gi lepas ayah (pakcik) balik dari solat...
memang bestla.. main air sambil makan... hehe. tak boleh tunjuk pic.. haha. seksila..
hampir 2 jam jugala berendam kat dalam tu... tapi ada berita buruk..
jam Ada hilang... huhu

sabtu
pagi tu cikfrogy nak berangkat pulang ke pahang.. sebelum tu hantar Ada dulu balik rumah..
memang best 100x hehe. nanti raya kita gi beraya rumah masing2 plak ye.. haha.

p/s: Ada: sorila malas nak edit pic.. n entry yg 'tawar' ni.. nanti jumpa la balik jam tu..
eh xmintak izin pon nak siarkan pic.. haha.

4 ulasan:

aken_surf berkata...

spe yg ckp cter ko tawar ni...sdih aku mendengarnye...huhuhu

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ berkata...

aik~
ane ade blog cikfrogy neyh tawar..
tp air yg kite wat arituh mmg tawar.. haha..

mekasyeh2x!!
terharu neyh title blog ade name 'farah ada'..
isk3., ( dah3x.. jgn wt drama )

oit~
x mntak izin neyh..
haha..
x kesa pown..
pasan x..
ade gak 1 gmbr ada ngn 'arwah jam'..
haha..
gmbr kt buaian tuh..
hehe..
ade prasan??
hik3..

have a nice day..
keep cute cm katak!

princessfrogy berkata...

aken: awk jangan r nangis kat frogyland.. kan masin plak frogyland ni.. haha. tq 4 ur support..
xpreciate btoi..

ada: haha.. ane tau jam tu arwah ke x.. ntah2 ade je kat ane2..
xpasanla plak.. haha.
ya ya ya.. tq..
tawar erk air tu.. xpe coz pbuat ye udah manis..

[a.m.o.i] ™ berkata...

asal sume gbr ko tu mesti posing PEACE?haha