Khamis, 28 Mei 2009

PRINCE FROG DAH ADA..

Semalam kan cikfrogy dapat hadiah frogy daripada nasuha.. comel betullah frogy tu..
hehe. cikfrogy bagi nama DEQ BUM coz sangatlah tembam.. haha. terima kasih nasuha.. sayang nasuha la.. pastu cikfrogy rajin n semangat nak buat surat untuk nasuha.. siap dengan sampul sekali.. mula2 tu nak buat 3 surat utk ex- roomates yg lain juga.. tapi mata dah kuyu da.. ngantuk sangat. dah pukul 2 pagi da waktu tu.. yela bagi budak yang dah lama tak menulis.. ambil masa yang agak lama untuk sesuai dengan pen.. huhu.

hari ni kawan cikfrogy dtaang. sanah dan juga yana (k.pah). nak kenal dengan diorang? sila buka post mengenai bday cikfrogy ya.. hehe. hari ni cikfrogy bangun awal.. semangatla katakan..
hehe.. erm sebenarnya.. yana azodin tepon umah.. so cikfrogy bangunla.. lepas da gayut tu tak leh tido da.. yana ni macam jam loceng cikfrogy la.. pukul 8.30 rasanya dia tepon.. lepas tu terus je wat keje umah n sidai baju... alahai lama betul nak sampai budak ni.. bajet semalam kul 10.30 bertolak la.. mentang2 drive skang.. suka hati jela kan nak gi kul bape.. bukan masa menumpang bas dulu.
pukul 12 baru la sampai...

hari ni cikfrogy ingin ajar memasak.. jeles dengan Kak Hasue.. kalo masuk blog dia.. memang meleleh beb! hehe. hari ni kita buat mee sup ya.. owh bahan2 jangan lupa.
- 3 bungkus mee PAMA.. (macam rambut oppa pun ada.) di sponsor oleh sanah
- 1 jag aip panas/ sejuk
- daun sup (kalau ada ye)

ini langkah2 nya...
1- mula2 tuang air dlam periuk. periuk tu letakla atas dapur gas.. ha jangan lupa buka suis api
2- buka 3 bungkusan mee tu. cari 2 paket kecil dalam mee tu.
3- buka paket kecil tu dan letak dalam periuk. plastik jangan letak juga tau.
4- kemudian masukkan mee dan biarkan 3 minit.
5- kemudian masukkan semua yg ada dalam periuk tu dalam mangkuk hidangan
6- ambil sudu n garfu.. baca doa makan n mula makan

PERHATIAN!
SILA IKUT ARAHAN DENGAN BETUL UNTUK DAPAT RASA YANG UMPH..

tadi masa borak2.. sanah ada tanya cikfrogy.. cikfrogy nak ke tak nak ptung katak.. alahai soalan apa ni kan.. mestilah jawapannya.. korang pun dah tau kan.. hehe. cikfrogy pun manjawablah..
'kalo awak nak bagi, sy ambik jela..' sila baca dengan penuh ngada n manja k.. bluwek..
macam anak dara time orang tanya masa merisik.. hoho. tetibe jekan..

masa nak balik sanah buat keluar hadiah dari kereta dia.. huhu. ooyey.. dapt hadiah.. dia da pesan da awal2.. huhu. nak tau apa dia? frogy.. yey comel..
sanah: awak bawa g jengka ye..
cikfrogy: erm..yela.. ni cayang awak lebih ni.. haha

haha.. pelik kan? xde kaitan pun dengan tajuk.. berbalik pada tajuk.. ya.. prince frog sudah ada..
bukan bermaksud cikfrogy sudah ada prince frog.. hah yang tengah baca tu.. janganla kecewa.. ataupun 'frust' masih belum terlambat ya.. hehe. peluang anda masih terbuka luas.. bajet jekan..lalala.. eh yg gurlz jgn nak menaruh juga.. hahaha.
sebenarnya.. prince frogy sudah ada klon la.. hehe. ataupun orang omputih panggil 'mini me'
ye ye.. sebiji sama.. la. huhu. sanah bagi tu sama dengan prince frog yang ada dalam bilik cikfrogy la.. nak panggil apa ya? erm... xtau lagi buat masa ni.. belum suh sanah bagi nama ag. xbincang pun ag. kalo cal 'mini me' eh silap... 'mini prince frog' lah kan.. bukannya mini cikfrogy.
erm xtau apa nak panggil..
tapi bestla lepak ngan budak ni..eh xtau nape ngan pic DEQ BUM tu..

p/s: banyak sangat halangan ketika nak wat entry ni.. alahai... dah hilang apa yg nak cakap td..


sebelum terlupa award dari sis ipar angkat.. cik nurul a.k.a XOXO
Amat mngerikan.. tengok award ni teringat kat seseorang kat juga memang minat BLEACH.

2 ulasan:

♥♥♥HaNi♥♥♥ berkata...

2 bukan cra2 nak msk maggi ke cik frogy??hehe..

princessfrogy berkata...

honey: aah..
tu kitorg wat mi sup segera.. hehe
bukan megi.. sedara dia..