Sabtu, 30 Mei 2009

BALIK KG..HOHO BALIK KG

Hoho balik kg.. hati riang..
oyey oyay... cikfrogy nak balik kg esok (31/5/09) ha lepas ni tak on9 la.. maybe seminggu lebih..
huh xtau agla bila nak balik sini balik.. korang janganla buat muka sedih.. (ceh pasan je..entah2 korang senyum lebar jekan..lalala)
balik kg kali ni memang berbeza drpd sebelumnya.. happy? sedih?
cuti ni ayahsu nak kawin plak.. aritu tunangkan.. ada kat entry lepas2.. hehe. ya cikfrogy tau.. cikfrogy bakal jadi kuli n kuali lepas ni.. aik tetibe jadi kuali.. ish ish.. mesti diorang dah plan nak suh cikfrogy buat ni, buat tu... bala bla. yang penting mesti ada acara membasuh pinggan..

sebelum terlupa.. lepas ni banyak juga la yang nak g sambung blaja kan.. so cikfrogy ucapkan selamat maju jaya... haha. (skema ye ayat)
amoi
- hah lepas gi MMU tu.. jangan nak tak ingat kat 'katak' ni. hihi. kalo nampak katak..terus je ingat kat' katak' ni erk..

yang holiday tu... jangan lupa study tau.. adik2 cikfrogy ni ramai yang nak ambil spm kan..
sape tak buka buku pelajaran..cikfrogy babab dia ye.. (muahahaha)
- hoNey
jangan ingat kat kim bum je.. hahaha. aja-aja fighting!
- farah ada
jangan nak merewang kat tenet jer.. hahaha. jaga SSB elok2 tau.. jangan bagi orang kebas abang tengku cikfrogy..
- mekanika_evo
tolong jaga 'ada'.. eh silap tolong jaga SSB gak.. cepat fikirkan plan utk umah hijau erk! go hijau!
dan kepada semua juga yg ingin mengambil SPM tahun ni ya...

sempena nak balik kg ni.. cikfrogy nak targetla..
- nak makan dekat meja makan pengantin.. muahaha.. xkira. nak juga!
- nak makan macam2 benda kat kg nanti... kuih manja.. air tapai pak awi.. jelly kelapa
- nak jumpa ngan budak si farah ada
- nak gi pantai, air terjun....
- nak shopping sakan...

setakat ni tu je plan yang ada dalam otak ni.. hehe. haish tadi banyak sangat nak tulis.. maybe sebak kot nak tinggalkan frogyland.. ni baru nak balik kg.. belum g uitm ag..
owh ya.. kat kg xde tenet.. eh astro pun xde juga... wawawa... xdapat tengok ghost 2! kena merempat umah kazen la..
baca ni elok2 ya.. cikfrogy minta korang seme jaga frogyland ni elok2 tau.. ingat jangan buang sampah merata-rata.. kalau ada orang nak tagged cikfrogy.. sila tinggalkan komen..haha bajet fames jekan budak ni.. sobs sobs sobs.. frogyland kalau ada orang baru yang datang kat sini.. sila alu-alukan mereka.. masih kagi bajet budak ni rupanya..
ok2..petang ni nak gi shopping skit sbelum balik kg.. malam ni? erm xtaula..
peringatan! sila rindu cikfrogy...

8 ulasan:

nabilah berkata...

alah!x bestlah klau cikfroggy x de...bowhing

princessfrogy berkata...

nabilah: hehe.. ala jap je.. miz me ke? muahaha

nabilah berkata...

mstilah miz:)seminggu skjp ker..:P

princessfrogy berkata...

adibah: nathla kejap ke x.. hehe

aken_surf berkata...

nk ikut blik kg.....

Amirah Aqilah^_^ berkata...

princess froggy, saya budak baru...tolong ajar peraturan froggyland!
lepas ajar,qilah tag princess froggy..boleh?

+Fatihah+_+Ory+ berkata...

Selamat balik kampung cikfroggy!
Jangan lupa cari katak yg hensem kat sana keyh!

shaziera87 berkata...

ahhahaa... camne pengalaman jadi 'kuali????' ada best kaa..?? ^.^ hahaha