Khamis, 9 April 2009

KAWANAKU

Assalamualaikum....
apalah cikfrogy ni..selalu lupa... sebenarnya cikfrogy nak citer pasal KAWANAKU ni dah lama..tapi tu la ..asyik lupe jer..(bukan nyanyuk tau!) heheehe..
kat laman web ni..kita bleh nak cari member lama kita... sign in dulu.. pastu suh kawan-kawan kita sign in gak.. lepas ni..mari r kita pakat2 sihn in..( nape gaya penulisan cikfrogy lain mcm je ni..)
hahaha xkisah r..
stop kat situ mengenai KAWANAKU... ni nak citer satu agi pasal kawan aku gak... hehehe..
sape erk? sape erk? ni budak ni cik frogy baru kenal..xsampai sejam ag.. tp mcm da lame jer kenal.. ( erm..erm.. cik frogy nampak ade org tersenyum r.. ye kamu la :) ...)
kawan cik frogy tu ialah.....katrina (org yer pon cute n comei) ni kire bodek r ni..coz.....
(sori r.. x edit pon pic ni..)
katrina tolong cik frogy buat banner... iee cik frogy ni.. xmalu kan? kan? suh kawan buat banner utk cik frogy.. hehehe...





pasal it ni... memang r cik frogy slow molo... masih dalam proses nak suai kenal.. hahak..
thankz u ... ni tayunk lebih nie



p/s: pasni bleh r ambik banner tu yer all readerz...

3 ulasan:

Iznie Nadyra berkata...

owh...camne ek web kawanaku tue??

best tak???

izni pon nak wat gak banner tue..tapi tak reti....
;p

LittLe_PeaCh berkata...

nk buat?
saye bole tolong..
^_^

Jamie berkata...

Little_PeaCh kasi je url web tuh...suh depa bt sndrik..haha