Khamis, 8 Januari 2009

PENAT TAPI SERONOK...

Assalamualaikum...wah sejak buka sekolah ni saya jaramh online. nak kata sibuk tak adalah sangat juz baring-baring je kat rumah ni. pagi-pagi tengik cerita The Prince Who Turn Into The Frob...walaupun dah pernah tengok tapi tetap tidak membosankan. itulah pergenalan kepada Prince Frog dan kini saya adalah Princess Frogy. walaupun tak diiktiraf oleh sekalian katak..oh ya balik pada tajuk di atas....
kenapa saya penat? banyak sangat melompat ke?
oh tidak...hari ni sahaja saya telah ke bandar dyua kali. kali pertama pada sebelah pagi. pukul 10.30 (terpaksa tinggalkan prince) bersama-sama abang saya. tak adalah beli apa-apa pun. saja jer nak round-round. lagipun pergi sekejap sahaja. akhirnya pukul 12.30 kami sudah berada di rumah.
kali kedua pula pada pukul 3.00 petang bersama ayah saya. mula-mula pergi daftar adik saya ke sekolah agama. sekolah itupun sekolah saya juga zaman dolo-dolo. hik hik. sebelum ni adik saya tak kesempatan untuk pergi kerana selalu balik lambat tapi this year ayah saya tiadaa mesyuarat kot.. bila sampai disana teringatlah kisah dolo-dolo. ayah saya pergi ke pejabat sementara saya dan abang sedang mengimbas kenangan disitu dalam kereta.
ingat lagi... sebelum wujudnya pakaian seragam di sekolah tu, saya pakai baju kurung tetapi saya pakai seluar didalamnya. senang sikit nak main galah panjang pada waktu rehat. saya tak minat sangat nak main getah ni...tak larat nak lompat..hahaha almaklumlah dulu chuuby..sekarang??? biarlah rahsia.
then, pergi daftar belajar lesen kereta sahaja. saya tak nak ambil lesen motor..tak taulah mengapa...cemas kot.
lepastu agenda utamanya ialah menghantar abang saya ke stesen bas. dia nak balik ke rumah sewa dia di Kuantan. ohhh please dont say Kuantan... ia menbuatkan saya sedih... coz x dpt gi jumpa kak ain n kak yayah.
pada kawan2...teruskan perjuangan menuntut ilmu k!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sblm ni ayh sy tpkse tggu acu sy bis skol kul 2.30..skng tidak lagi sbb acu sy nek bus coz kuar kul 2.45. hahaha..