Jumaat, 18 Januari 2008

CERITA 5 SAINS

Assalamualaikum...semua, saya b'syukur sgt coz dah masuk kelas 5 Sains tu....
Korang nak tau, guru kelas saya atau lebih dikenali sbgai stepmom menggunakan tema kelas ku rumahku........ di belakang tempat duduk kitorang ada disediakan meja jepun...(setiap mlm sy n geng studi kat citu).... korang jugak jgn terkejut coz stepmom ade sediakan permainan seperti congkak, saidina, pilled up, catur dan x dilupakan hula hop.....
Kitorang kena tanggal kasut kalo nak masuk dlm kelas mcm budak tadika jer kan...Yg saya lemah kalo nak gi lab bio, kimia n fizik coz kena pakai kasut dululah...waste time..
Almost all subject kitorang dah start belajar....excited but in same time takut gak kalo xleh nak catched ape yg cikgu ajar......Nanti saya akan edit perihal hostel...gempak giler....klaka pon ade

1 ulasan:

cicakgirls =) berkata...

bestnya!!!^^
sebanarnya..kte pon plan camtu gak utk klas..tp takut cikgu x bagi..^^
msa kte skola rendah..kls yg selalu menang..kelas 1 tangkas..sbb klas diorg ade tikar..nak msk kena buka kasut..^^